Logg inn

Gavekort

GI KUNNSKAP I GAVE!

Kursene kan tas i egen stue - eller hage om du vil. Det eneste du trenger er mobil, nettbrett eller PC, og et godt nett.

Gavekort

GI KUNNSKAP I GAVE!

Kursene kan tas i egen stue - eller hage om du vil. Det eneste du trenger er mobil, nettbrett eller PC, og et godt nett.

Gaven som gir grønne fingre!

Ønsker du å gi en gave som virkelig vil glede både en hageentusiast og en nybegynner i hagen? Med våre digitale hagekurs får de inspirasjon og kunnskap som vil veilede dem i deres hageprosjekter. Fra å lære om bærekraftig hagearbeid, frodig blomstring og til å dyrke egne økologiske grønnsaker, vil denne gaven hjelpe dem med å skape en hage de kan være stolte av.

Digitale hagekurs

Se oversikten over våre temabaserte hagekurs.

Grunnkurs i hageplanlegging

Pris: 799,-

Dyrkingskurs

Beskjæringskurs

Kompostkurs

Krukkekurs

Samplantingskurs

Plenkurs

Pris: 499,-

Medlemskap i

Hobbygartnerskolens

Hageunivers

Hage handler om så mye. Det handler om planter og hagestell, stil og design, form og farge, insekter og mikroorganismer.

Dette har vi tatt på alvor i vårt helhetlige hagekonsept som består av et innholdsrikt kursbibliotek, kombinert med dyktige, inspirerende fagfolk, og et aktivt miljø av herlige hageeiere som alle har lyst å utvikle hagene sine.

Her får du en kombinert pakke av forhåndsinnspilte temakurs, live spørretimer med gartner og arkitekt, ukentlige hagetips og månedlige arbeidsbøker. Alt dette fordi vi ønsker å hjelpe deg til å bli tryggere i egen hage.

Med andre ord - her får du alt du trenger samlet på ett sted.

Høres dette perfekt ut for noen du kjenner? Kjøp et gavekort på halvårs- eller årsmedlemskap i Hobbygartnerskolens Hageunivers, og gi en gave som gleder i årevis fremover!

Gi gavekort på 6 mnd medlemskap, kr 1690,-
Gi gavekort på 12 mnd medlemskap, kr 2250,-

"En bibel for hagen"

I en anmeldelse av journalist Valerie Kubens i Fædrelandsvennen tidligere i år skriver hun at "Hageboka til ekteparet Hanne og Erling Slyngstad-Hægeland er intet mindre enn fantastisk!

Det som hever den opp i en klasse for seg er det pedagogiske, måten boka er delt opp i sesonger med tips, råd og kunnskapsstoff."

Høres det ut som en perfekt gave for noen du kjenner? Klikk på knappen under og bestill et signert eksemplar i dag!

Kjøp en signert utgave her (kr 279,- + porto)
Kjøp en usignert utgave hos Norli her

Hvem passer digitale hagekurs for?

• En hageglad mor eller kone som "har alt".
  • En far som har lyst å lære mer enn bare å kjøre gressklipperen ...
  • En sønn eller datter som har flyttet inn i nytt hus og fått hage for første gang.
  • En familie som har lyst å få barna med på alt man kan gjøre i hagen.
  • En bror eller søster som synes det er litt gøy med hage, men som sliter med å sette sitt preg på egen hage.

Dette passer for dem som har lyst på grunnleggende kunnskap, enten de er nybegynner eller litt erfaren, uavhengig av hvor i landet de bor.

Del med venner og familie!

Kjenner du noen som dette kunne vært interessant for? Kanskje har du noen i familien som har fått seg hage for første gang. Eller som har fått fullstendig dyrkingsdille etter en sesong med kjøkkenhage? Kanskje er dette noe du ønsker deg selv? Del, da vel!

Klikk på knappen under og del siden med de du får gaver av, eller som du kanskje skal gi en gave sammen med. På den måten gir du - eller får - en gave du og andre vil ha glede av i årevis. For hagekurs gir ikke bare glede i det du får gaven, det gir glede i alle de årene fremover hvor du tar gaven i bruk!

NAVIGER:

01   HJEM