KRUKKETIPS

Vakre krukker handler ikke bare om hvordan du planter, men vel så mye om hvilke vekstvilkår du skaper i krukkene, hvor regelmessig du steller dem, og ikke minst hvilke planter du velger.

For å hjelpe deg å plante krukker som holder seg vakre hele sesongen har vi i Hobbygartnerskolen samlet våre fem beste råd i en egen liste som du kan få tilsendt på mail.

Klikk på knappen under og registrer deg, så sender vi tipsene til deg.

Ja takk, de tipsene vil jeg gjerne ha!

KRUKKETIPS

Klikk på knappen under og registrer deg, så sender vi tipsene til deg.

Ja takk, den vil jeg gjerne ha!